Forum moja żona sypia z innym Strona Główna  Forum moja żona sypia z innym Strona Główna
  moja żona sypia z innym
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie

Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Forum moja żona sypia z innym Strona Główna->Cuckold->Pytanie na powitanie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny
Pytanie na powitanie <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
PostWysłany: Sob 13:47, 05 Sty 2013 Temat postu: Pytanie na powitanie

Dołączył: 05 Sty 2013

Witam wszystkie Hotki, wszystkich Bulli i oczywiście całą Rogaciznę do której zresztą sam mam zaszczyt od niedawna się zaliczać. To pierwsza moja wypowiedz na tym forum. Czy macie moi drodzy ochotę dowiedzieć się jak zaczęła się nasza przygoda z trójkątami ? Pozdrawiam i biję pokłony rogami.

Post został pochwalony 1 raz
PostWysłany: Sob 14:20, 05 Sty 2013 Temat postu:

Skąd: Polska

Oczywiście husband, pochwal się.
Powiedz czyja to inicjatywa, jak do tego dochodziliście i jak wyglądała inicjacja. Smile

Post został pochwalony 1 raz
MichalB
PostWysłany: Sob 17:08, 05 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 06 Mar 2012

Jasne,witamy w stadzie.Ja to muszę już Cabrio śmigać .Do innych się nie mieszczę.

PostWysłany: Nie 21:53, 06 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 05 Sty 2013

Wszystko zaczęło się od łóżkowych fantazji i zabaw z wibratorem , wyobrażaliśmy sobie że wibrator to drugi facet . Nasze fantazje ciągle ewoluowały, stawały się coraz bardziej realistyczne i śmielsze aż pewnego razu zapytałem żony wprost , czy chce abym kogoś poszukał ? Bez namysłu odpowiedziała że TAK.

cdn..... jeśli was zainteresowałem.

PostWysłany: Nie 22:28, 06 Sty 2013 Temat postu:

Kontynuuj husband Pisz do samego końca Smile

tom38-70
PostWysłany: Pon 11:04, 07 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 18 Sty 2011

Skąd: Trójmiasto

dawaj, dawaj, temat bardzo ciekawie się zaczyna i rozwija;)

PostWysłany: Pon 12:01, 07 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 05 Sty 2013

Poszukiwania odpowiedniego kandydata rozpocząłem od zamieszczenia ogłoszenia na jednym z portali erotycznych. " Szukamy pana hojnie obdarzonego do trójkąta" - tak mniej więcej brzmiało ogłoszenie. Nie będzie przesadą jeśli powiem że w ciągu 3 tygodni dostaliśmy grubo ponad setkę odpowiedzi. Po pierwszej selekcji, na polu walki pozostało dwudziestu. Jeden szczególnie mi się spodobał ale nic żonie nie sugerowałem. Ostateczna decyzja miała należeć tylko i wyłącznie do niej. I ku mojemu zadowoleniu żona postawiła na tego samego chłopaka który tak przypadł mi do gustu. Wojtek, bo tak miał na imię ma 31 lat, był 15 lat młodszy od żony co dodawało dodatkowego smaczku całej sprawie, szczupły, przystojny i jak wynikało ze zdjęć, miał to na czym nam zależało najbardziej. Pięknego, żylastego, 20-to centymetrowego kutasa i w dodatku skrzywionego w lewo. Robił ogromne wrażenie, nie ma się co oszukiwać i na mojej żonie i na mnie. Nasze fantazje łóżkowe stały się jeszcze bardziej pikantne. podczas jednej z takich zabaw żona powiedziała że marzy żeby zobaczyć jak ja obciągam Wojtkowi kutasa. To był kompletny szok dla mnie, ale nie chcąc psuć zabawy odpowiedziałem że dla niej jestem w stanie zrobić wszystko. W czasie kolejnych zabaw, temat powracał jak bumerang, tak mi namieszała w głowie że już sam zacząłem o tym myśleć i muszę przyznać że odczuwałem przy tym coraz większe podniecenie. Już wiedziałem że chcę to zrobić, chcę spełnić jej marzenie które teraz stało się również moim marzeniem.
CDN.....

PostWysłany: Pon 13:03, 07 Sty 2013 Temat postu:

Skąd: Polska

Ileż to kobieta może namieszać Smile
Ciekawe co dalej.

PostWysłany: Pon 19:53, 07 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 05 Sty 2013

Nadszedł w końcu czas na spotkanie zapoznawcze. W tym miejscu muszę dodać że Wojtek nie był niestety chwilowo mobilny (zabrane prawo jazdy) a mieszkaliśmy od siebie około 100 km., więc to my wybraliśmy się do niego. Zadzwoniłem i umówiliśmy się na stacji benzynowej. Wstępnie umówiliśmy się że wypijemy jakąś kawę, pogadamy i jeśli przypadniemy sobie do gustu to może przejedziemy się gdzieś w ustronne miejsce i się "bliżej poznamy" ale tylko jakieś niewinne pocałunki i pieszczoty. Żadnego sexu, pełna zabawa dopiero przy następnym spotkaniu. Oj jak się srogo myliłem, nie doceniłem temperamentu mojej ukochanej żony......................
CDN..............

PostWysłany: Pon 21:15, 07 Sty 2013 Temat postu:

ale porcjujesz

PostWysłany: Pon 21:47, 07 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 05 Sty 2013

Kiedy podjeżdżaliśmy pod umówioną stację, Wojtek już czekał. Zatrzymałem samochód po drugiej stronie ulicy i kiwając zawołałem go. Kiedy podchodził w naszym kierunku , żona bystrym okiem kobiety szybko go oceniła "fajny jest" - powiedziała. Usiadł na tylnej kanapie auta, przywitaliśmy się , zapytałem gdzie możemy wypić kawę i ruszyliśmy. Przez pewien czas trwała przerażająca cisza, w końcu ja coś chlapnąłem aby rozluznić atmosferę i dalej już każde z nas zaczęło coś mówić. W kawiarence posiedzieliśmy z pół godziny i żona dała mi znak że jest ok i możemy się ewakuować w jakieś ustronne miejsce. Zapytałem Wojtka czy zna takie miejsce, odpowiedział że ma taką fajną polankę w lesie niedaleko. Wsiedliśmy do auta, żona z nim z tyłu a ja za kierownicę i pojechaliśmy. Na polanie dalej rozmawialiśmy ale żadne z nas nie miało odwagi zrobić pierwszego kroku. W końcu przesiadłem się do nich do tyłu, przytuliłem ją zacząłem całować i złapawszy Wojtka za rękę położyłem jego dłoń na jej piersi. Żona zadrżała a on zaczął całować ją po szyi. Rozchyliłem jej nogi, odsunąłem stringi na bok i wbiłem się ustami w jej cipę. kiedy uniosłem wzrok ujrzałem nagie piersi żony, twarz Wojtka liżącego je namiętnie i jej rękę na nabrzmiałym kroczu Wojtka. Już wiedziałem że dziś to się tylko na pieszczotach nie skończy...................
CDN.......

PostWysłany: Śro 0:26, 09 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 05 Sty 2013

Widok jej dłoni na jego rozporku tak mnie podniecił, że czułem że zaraz eksploduję. Nie przerywając lizania jej coraz bardziej nabrzmiałej, wilgotnej i pulsującej cipy ciągle śledziłem co się będzie działo dalej. Rozpięła mu zamek od spodni, zwolniła guzik, odwróciła głowę w moją stronę i patrząc mi prosto w oczy włożyła rękę w jego spodnie. Zadrżała cała, poczuła w dłoni potęgę jego kutasa. Wyjęła go ze spodni i naszym oczom ukazał się wspaniały, naprężony do granic możliwości penis. Do tej pory mogła tylko marzyć o czymś takim gdyż mój kutas był dużo, dużo mniejszy od tego a teraz dzierżyła w ręku taką maczugę. Znów spojrzała mi w oczy a ja tylko skinieniem głowy dałem jej zielone światło. Pochyliła głowę nad nim i języczkiem zaczęła muskać jego główkę a raczej mówiąc ordynarnie, wielki łeb grzyba wieńczący potężny, żylasty trzon jego kutasa. Całowała i lizała go wzdłuż i wszerz tak że Wojtek zamknął oczy a o tym że jest mu niebywale dobrze świadczyło ciche postękiwanie i lekki uśmieszek na twarzy. Ja ze zdwojoną siłą rzuciłem się do dalszego lizania ociekającej już cipy mojej żony. W tym czasie moja (nasza?) piękna, przeszła z lizania do ssania i obciągania jego dzidy. Początkowo miała trudności z objęciem ustami jego grzyba ale szybko uporała się z tym problemem i teraz już ssała jak "odkurzacz" na pełnych obrotach . Kiedy przestała , wyprostowała się i znów zaczęli się całować w usta. Ja także przestałem lizać jej cipę i zapytałem jej czy mam go dotknąć, odpowiedziała że o to muszę zapytać Wojtka a on tylko skinął twierdząco głową. Drżącą dłonią objąłem kutasa, to było niesamowite wrażenie, zupełnie inne odczucie niż kiedy dotykam swojego penisa. Poczułem wielkość i siły drzemiące w nim, przez chwilę poruszałem nim i powiedziałem do żony ; usiądz już na nim bo na pewno bardzo tego pragniesz, - Tak, odpowiedziała i usiadła okrakiem na Wojtku a ja jedną ręką przytrzymując jego kutasa a drugą rozszerzając jej wargi sromowe wprowadziłem go do jej pochwy. Jęknęła początkowo parę razy, choć Wojtek starał się być bardzo delikatny, na jej twarzy pojawił się mały grymas ale po chwili pochwa dopasowała się do nieznanych jej dotąd rozmiarów i z sekundy na sekundę ruchy stawały się coraz szybsze i głębsze. Ujeżdżając Wojtka, jednocześnie ręką waliła mojego kutasa i całowała mnie w usta co chwilę cicho szepcąc - "Dziękuję ci skarbie za Wojtka, tak mi cudownie" . Trwało to wszystko jakąś chwilę, może 5-6 minut kiedy pomyślałem że teraz dam jej mojego kutasa do buzi, jednym kolanem uklęknąłem na siedzeniu kanapy, drugą nogę postawiłem na podłodze auta i w momencie kiedy próbowałem włożyć jej w usta mojego kutasa, zobaczyłem jej wyraz twarzy. Nigdy przedtem czegoś podobnego jeszcze u niej nie widziałem, była po prostu w siódmym niebie, kompletny odlot, przypuszczam że chyba w tej chwili nawet nie wiedziała co się wokół dzieje - szczytowała. To był dla niej kosmos a dla mojego kutasa był to kres wytrzymałości, nim zdążyłem włożyć go jej do ust, eksplodowałem ciepłym strumieniem spermy prosto na jej rozanieloną twarz. Nawet nie reagowała, nie próbowała zetrzeć mojego nasienia z twarzy tylko galopowała na kolejny Mount Everest rozkoszy. Ja osunąłem się na fotel i teraz pozostało mi już tylko przyglądać się wspinaczce ich dwojga na szczyt. Trwało to jeszcze kilka minut, najpierw żona osiągnęła cel po raz drugi wydając przy tym okrzyk rozkoszy dotąd mi nie znany a po chwili Wojtek osiągnął orgazm spuszczając się w nią. Opadli zmęczeni na siebie i jak przystało na kochanków jeszcze przez dłuższą chwilę trwali tak z jego nadal twardą dzidą w jej szczęśliwej pochwie......
CDN.............

PostWysłany: Śro 18:32, 09 Sty 2013 Temat postu:

Skąd: Polska

Inauguracja na tylnej kanapie samochodu w lesie Smile

norbert
PostWysłany: Śro 22:38, 09 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 23 Lis 2010

Skąd: KIELCE

swietne dawaj daej wziołes mu do buzi

PostWysłany: Czw 12:15, 10 Sty 2013 Temat postu:

Dołączył: 05 Sty 2013

Wiem, wiem Misiek47, nie tak miało to wyglądać. To miało być tylko takie spotkanie zapoznawcze ale sprawy niestety lub stety wymknęły się całkowicie spod kontroli. To był po prostu żywioł. Ale myślę że taka spontaniczność dodała tylko pikanterii całej sprawie. Nie żałuję, żona zresztą też.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum moja żona sypia z innym Strona Główna->Cuckold->Pytanie na powitanie

DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu